close
《 近期對話大公開 》 



死掉

在床上
小boo指著爸爸
說:佢合埋眼
我說:係呀
小boo再說:佢合埋口
我說:係呀
小boo再說:佢死左呀
我笑說:係訓左,唔係死左

笑死我



結婚

上星期聖誕聯歡會
個個著好靚
有個女同學著裙
我說,裙裙係咪好靚
小boo話:係咪同我結婚呀

滴汗~.~



老作

晚上,在床上
我指著小boo說,你是曳曳豬
小boo說,唔係呀
我指著小boo 說,你頭先跳sofa,曳曳
小boo指著被,佢曳曳呀
我說,被被曳曳?
小boo 笑說,係呀,佢係曳曳豬
我問,咁邊係怪獸
小boo 指著被
我問,頭先邊個曳
小boo 指著被,佢曳
我問,頭先邊個跳sofa
小boo指著被,佢
我問,被被有跳sofa 咩
小boo 答有
我問,被被從沒有離開床喎,點跳sofa
小boo 笑笑口不理我








arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()