close
2012 泰國布吉9天親子之旅 -- 前言



距離上一次的台灣之行一年有多

終於又去旅行了

一年一次旅行唔多夠

最好一年去2次

要再儲多d錢去玩先得



今次布吉之旅一共9天

jasper 未試過去咁耐旅行

未出發前都有點擔心

去年jasper 才1歲多少少

未懂說話

要求少一點

行李雖然多

但唔擔心無野食

今次去布吉擔心野食唔啱佢胃口

都帶好多野食比佢

最終剩下一半

不過有剩總好過無得食


9 日布吉

好多朋友第一次聽我說要去9日都好驚訝

布吉可以去9日咁多咩

到最後

我覺得9日都未夠

再長d 仲好呀

第一次去陽光與海灘的地方

比我想像中好玩

唯一食野食唔啱我


至於jasper

今次旅行更加確定jasper 真係唔多鐘意食野

又唔會肚餓

日日跟我地出去玩

食無定時

有時食少餐

佢又好似無乜感覺

又無提出要食野

到比野佢食時

都唔係好積極

真係唔肚餓嗎??


除了食

帶 jasper 去旅行真係無難度

飛機起飛降落都無反應

日日早起又無扭計

因為要出外島

凌晨5點要叫jasper 起身食奶去洗手間

本來都諗住如果佢起唔到身就帶奶出去飲

點知佢知道去玩就幾點起身都無問題

搞掂好晒上車先再訓

真係值得一讚

搭車要2個鐘

jasper 好多時訓左

不過就算無訓

佢都無話悶

不停講下野

撩人玩

我們拿過去的書都沒有出動

車仔玩具只係拿過一次出來

比我想像中乖

果然係愛旅行的小朋友

唯一美中不足是jasper 經常食住奶咀

張張相都食住












arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()