close
支持國民教育的人, 支持的論點, 來來去去都係個幾句
1) 個個國家都有國民教育, 香港點解唔可以推? 首先呢, 講呢句說話既人, 可唔可以先話我知, 邊個國家有推行國民教育呢? 除了中國, 北韓喎, 你要同我講呢d國家, 我都費時講, 不如你移民啦!!! 好似美國家加大澳洲英國都係有公民教育 (差一個字, 意思十萬八千里架), 而且唔係獨立成科, 亦唔係必修!! 再者, 人地國家有沒有, 同香港有乜關係呀, 人地夠有普選, 你怎麼唔講個個國家有普選香港都要有???
2) 政府話教材唔啱傾到啱, 點解一定要撤回? 政府自己都認教材有問題, 有問題既教材做乜要教學生先? 如果一本書上面寫住 1+1 = 3, 你會叫書商先修改, 再買給學生讀, 定叫d 學生讀住先, 遲下修改完先話返比你聽, 其實1+1 = 2 架!!!而現在, 你先記住1+1 = 3 先啦!!! 至於教材幾時改好? 三五七
年啦, 政府又無講幾時改好, 無人知架, 改完, 又或者1+1 = 4 呢
3) 政府都話唔會考試, 可聽可唔聽架!! 呢句最白痴, 我叫阿仔返學讀書架, 我點同佢講, 每一科都要認真聽, 努力讀, 而國民教育呢科呢, 教材假架, 上堂時訓覺得架啦?? 你問下邊個阿媽會咁教仔? 而且, 政府話學校要評估, 你估下學校點評估呢? 唔通真係靠估? 如果唔考試就評估到, 我地辛辛苦苦考試為乜呢? 
4) 又有高管話, 5年內唔會考試架, 咁即係5年後要考試? 點考法? 問我有幾愛國? 我係咪要答, 好似大海咁愛? 如果我答唔愛, 係咪會唔合格? 如果升旗時唔感動, 我係咪要留級?
5) 政府話, 有3年開展期, 無硬性話今年一定要開, 不過教育局會派人跟進, 協助!! 咁即係3年後一定要開啦, 但教材改好未呢, 無人知喎!! 呢頭話由學校自由教, 個頭又話教育局派監督, 如果老師話中國其實唔係無私進步團結, 會唔會比人報串架? 老師係咪一定要跟書教? 跟邊本書? 中國模式嗎? 老師己經要教書做行政, 連專門出既書都有問題, 那個老師咁勁自己寫呢?
6)香港應要了解中國!香港應該要了解中國, 以前我們讀書有中國歷史的,如果政府真心想我們了解, 為什麼把中史列為可有可無的科目?要了解, 由5千年前開始了解, 不要支離破碎
7)中國比你好多著數, 所以不應反對! 這是什麼道理?唔代表可以餵毒藥比我個仔呀,恩惠?自由行只昰互惠互利,不用說得太偉大,如果中國人唔係信唔過自家制品,會有咁多人涌到香港買野?你問下佢地來香港為自己定為香港
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()