close
<<< 我要媽媽 >>>

雖然11個月的jasper 還未懂得叫媽媽

但看他的表現就知道佢十分鐘意跟住我

痴媽b時間十分短暫

趁jasper 還十分痴我

一定要陪佢多d



當我在廚房的時候

只要被japser 發展我在那

必定站在門口等我




望呀望



還會拍門



有時等得耐會喊

如果洗少少東西就快

但沖涼無可能太快

如果被佢企門口真係有排企

好多時要oscar 抱走安撫下



出來未呀



媽媽



發現有人影相



幾時先識叫媽媽呀

期待中呀




















arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()