close



<<<請神容易送神難>>>

早一排

bb100 終於舖線到我家屋苑

雖然用pccw多年

但都決定轉

轉之前

先去門巿問一問我的約完未

先去屋企附近的一間問

問左的答案係

上網完左

但now tv 未

要明年3月

ok

那我就先cut 上網

遲下先決定now tv轉唔轉

申請了bb100

知道上網cut 要一個月

己約好bb100 1個月後才生效

然後想去拿from 交cut 上網

先去公司附近的分店取from

sorry 喎, 呢間分店無得拎

比左張紙我, 話邊間邊間有得拎

ok, 算吧

最多麻煩d

知道旺角有

去旺角拎

原來旺角有2間

要去最大, 近火車站個間先有

當時己近9點

人家就關門

又要再拖日子.....

煩煩煩

終於上星期六去到旺角那間拎from

拎form 時, 問我拎了身份證check 資料

再三問了約係咪完左

對方話係

跟住仲幫我填資料

問我諗住幾時cut

交好晒

跟住約埋bb100裝機

到昨天

pccw打來confirm cut 機同收機

跟住話

你個約明年2月先完

現在cut 都要比錢直至完約

吓吓吓

我明明再三check 過約己完

我先轉架喎

點可能又話未完架

還有2個多月

如果個約未完

我唔會呢個時間cut 囉

貪得意咩

跟對方理論

我話門巿既人同我講己完約架喎

跟住佢話無record我有check 過

你無record 關我咩事

填form 前都己再三問過是係咪完約先簽架

無啦啦要我比多2個月錢

有無搞錯

到今晚

再去公司附近間門巿問

竟然都係話個約2月完

咁點解未cut 前,

2間分店都不約而同話我個約完左??

我同oscar 一齊去問

絕對無可能2次都一齊聽錯囉


***************************************************************

送上jasper 的睇書書

























arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()