close
雖然小boo 未出世
但己有自己的生活規律
基本上每天都差不多

7點, 我起身, 8點搭巴士返工, 通常搭巴士時都feel 到小boo 在郁來郁去
10點, 我食完早餐工作中時, 又會feel 到小boo 在郁
在工作時, 小boo 不定時郁
不過, 當我食野時, 唔知小boo 係咪都在享受美食中, 會十分乖的

然後, 放工, 回家, 食飯
到我沖涼後, 就係小boo 最活躍的時候
踢得又多又大力, 仲維持好耐添

到12點左右我訓覺時, 又係小boo 的活躍時段
oscar 說, 即使他1, 2 點訓, 都仍feel 到小boo 踢來踢去

我想, 小boo 應該是個很活躍的小bb 吧
出世之後, 會不會晚上不訓覺, 要人陪佢玩呢
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()