close
收到信用咭的月結單
要收我年費
當然第一時間打去免收啦

打去熱線
入完咭no, 又再輸入其他資料
跟住就係目錄之中揀來揀去

好不容易找到駁去客戶服務
不停在音樂聲和 "對唔住, 現在線路繁忙, 請等等" 之中來回
有沒有數十次呢??
反正就是我在一邊等
一邊打facebook的game 都玩過
仍然未等到一個人肯接我的電話...

好不容易等到了
整過電話內容只有幾句

me: 我收到月結單要收年費, 想免收
客服: 哦, 好的, 請核對資料 <-- 咁鬼快答應, 就唔好send 封信比我啦
me: xxx xxx xxx
客服: ok 搞掂了, 還有沒有其他
me: 沒有了
客服: 多謝你的電話....

跟住就收線了, 前後對答唔知有無2分鐘
但我最少等了20分鐘... 唔知有無半小時呢
唔知點解間間銀行都話要收
但打去又免收
唔知一年有幾多人錢多過頭, 懶得打呢個等多過講, 但可以省錢既電話呢


arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()