close
yahoo blog 近期經常出問題
若同一篇blog 內有字有相有vedio
竟然只剩下vedio 留下
其他統統消失不見
oh~
那我還有什麼節目?
追開的blog 都沒有心機看
想看也看不到呀

實在不明白yahoo 咁大間公司
咁大間機構, 連一個blog 都搞不好
我不希望有睇開, 追開的blog 因為yahoo 的服務而轉呀
太討厭
快快改善一下

沒有blog 可追
唯有上下fackbook 和睇下書
看高本直子的一個人去旅行
感覺
好似自己也去旅行一樣
而且, 是地地道道的旅行
感覺完全不一樣
好想去唔同既地方
感受一下不同的文化
食物
節日
溫泉
花見
紅葉

媽媽常說, 都唔只去過一次日本
怎麼成日都想去
嘩嘩
點同呀
雖然都是日本
但日本好大架
好多地方未去過嘛
就像關西
只去了大阪, 京都, 神戶, 姬路
但我仲想去有馬, 和歌山
東京附近也有好多地方想去, 像箱根啦, 伊豆啦
至於北海道
好想夏天去嘛, 我都未去過睇花田

然後,我在想
若想帶小b去, 即使頭幾年也帶去
都只可以在城巿附近hea 下
想坐長途火車? 過夜火車? 機動遊戲? 可能還有好幾年要等呢
而且
好多溫泉旅館唔招待小朋友架
那又不能選溫泉旅館....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()