close
昨天, 渡過了一個愉快的假日
2點, 先到沙田和catherine 食lunch,
然後yen 來車我們, 再接埋alice 2母子
就去eva 的家
坐低無耐, tammy 都到了

yeah, 又係一班人食野傾計既時間
原來eva 家好似示範單位咁, 裝修得好有特色
不過呢, 都要間屋夠大先可以分開每一個部份
尤其客廳個邊, 好似餐廳
佢個工人煮野都好味, 直頭好似去左私房菜咁
可惜, 碟碟都辣既, 食左幾啖, 真係食唔落>.< 又話整d唔辣既比我

alice 個仔4歲
開頭怕怕羞羞
一warm up 左就勁活躍
樣子qq的, 講野又叻
不過就嘈左d, 有點失控
然後我就想
第日我個仔咁嘈
我會唔會頭痛
如何敎育果然係一個大問題
不過, 也要全家人既配合才行
其實可以的話, 自己敎應該會乖d 吧
不過, 有時又好難
多一個人搵錢, 差好遠架

我在想
比oscar 照顧小朋友幾天
佢會唔會無咁好耐性呢
可能好快投降


arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()