close
話說上星期己打去找伊甸園搵tina話會cnx 個book
星期二打比tina, 佢話無問題, 會搵同事follow, 但無左影
星期三 , 星期四, 完全搵唔到tina, 飛晒去留言, 留言又唔覆
星期五, 終於再搵到tina, 又話要搵另一位莫生, 搵完莫生又話星期六再打比佢
好啦, 星期六再打去, 又話搞緊fair, 唔係公司搞唔到, 叫星期一再搵佢
昨天, 星期一, 打比莫生, 又話要搵會計許小姐喎..... 又話星期一個fair 未完, 叫星期二, 即今 天先好搵許小姐

然後, 到今天
打左幾次先搵到許小姐
跟住又問有係咪有人confirm 可以退呀, 又話有新場, 我話唔駛啦, 你退返錢比我啦, 又叫我send email 去, 跟住會開票喎, send 左email 後, 打過去, 又話出左去, 唔知有無收到, 我叫佢打返比我, 又係無打到

我覺得搞呢個退錢, 好似人球咁, 不停推來推去
都唔知幾時先拎到張票
不論係tina, 莫生, 還是許小姐, 全部係手提, 好處好似易搵d, 實際上成日無人聽, 又成日飛左去留言, 留言又唔覆
連send email 既address 都係yahoo 咋, 咁大間公司 , 難道沒有公司email 的嗎?
總之就比伊甸園搞到一肚氣

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()