close

你們有買保險嗎


別誤會, 我不是做保險, 不會叫你買的, 哈哈


昨晚跟新的保險經紀見面



為什麼是新的呢
因為舊的又走了


對呀, 是又走了
因為, 好似, 上年? 定前年己轉過一次, 好煩


本來呢, 是跟一個朋友買的
後來, 這個朋友轉了行, 不做保險了
跟住, 保險公司轉了另一個人跟
現在
又轉
係咪個個買保險都會有呢d 事呢


我一共有3份保險


第一份呢, 是剛做野是買的, 人壽 + 意外 + 危疾
好像是乜都包之類
死左, 撞車, 斷手斷腳, 心臟病, 入院 等等等等都包個種
不過唔包睇門診 (呢個真係無乜需要, 一來公司有, 二來, 我一年睇e生次數唔會過5次, 一定白比錢)


第二份呢, 是人壽 + 儲錢
開頭, 好似話儲10年可以拎一筆錢,
到時用來創業又好, 結婚又好, 生仔又好, 買樓又好啦.....


第三份呢, 都係人壽 + 儲錢
係儲來退休
到退休有大筆錢
唔駛到老無錢


睇落好似頗好吧
但原來呢
第一份, 危疾只係到80歲, 即係話, 一係到死都無病無痛, 一係, 唔該你79歲好出事啦, 不然無錢架....
咁奇怪既設計.....
如果over 80歲先出事,
我都唔e 啦, 尤其canner 個d....e 來又辛苦, 咁老囉
留返d 錢比下一代算了
另外, 昨天個經紀話, 除了每年抗通脹外, 每年都會因為年紀大了, 保費會加, 仲幾金下添
係咁既咩?
唔係後生d 買, 平d, 因為保險公司收多好多年錢喎
如果到年紀大了要加我好多保費
咁我做乜要後生時買?
遲d先買咪仲好
至少省回呢十年八年既錢呀~~~~


有無做保險的人答下我????


跟住, 第二, 三份
去年買樓的時候
本來諗住cut左佢
拎返 d 錢來裝修的
點知呢
問過經紀,
佢話呢個時候只可以拎返好少錢, 約是付出的10份一....
最後, 當然係無拎到啦
當時, 那個經紀話約9至10年可以拎返晒d 錢喎 (唉, 10年先拎返d 本, d 息呢......)
昨天問過經紀, 佢又話14-15年, 咁即係幾多年呀


千萬不要到最後都係拎唔足


所以


我諗, 我以後都唔會買保險
反正,
都係好似無乜保障咁
到時, 都係要靠自己


政府話那個全民保險
其實我想知
若真係買了的話
係咪有咩事
我唔駛再比錢e 架
一陣我個個月比錢
原來d 保險係唔夠cover d e療費用
咁點算???


計我話,
儲錢
都係靠自己好
保險公司都係信唔過
儲左幾多錢又唔知
拎到幾多又唔sure
又唔比你拎返,
老實講
若未到期
你扣少少手續費都算了, 你話晒收左我咁多錢, 利息都係到啦
得返咁少
好唔抵


遲下, 過左年啦
諗住再月供股票 或基金
最少,
我鐘意幾時賣, 拎返錢都得
知道每月供多幾多, 有幾多結餘
賺幾多都有月結單睇到
唔似現在
好似掉左落海咁....


 


題外話:


昨天人次竟然有363人喎...咩日子


我又不是去完旅行, 無遊記睇


又無乜特別野出


突然間多左咁多人


好出奇喎

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()