close

離開sogo 後, 便乘地鐵去台北車站


為什麼要去台北車站呢.....


是因為無預計外出影婚紗相的車錢要付現金, 結果呢, 比預計中用多了現金, 而當天又是星期天, 看旅遊書, 最方便便是去台北車站對面的新光三越地下的服務台換台幣, 當然, 兌換率比銀行差一點點啦 (問過nicole, 她說可以幫我們換台幣, 而且rate 比銀行還好, 但又費時回去換, 而且, 換千元hkd, 都唔差不多錢)


換完錢後, 行下新光三越, 不過, 呢d 商場唔係咁0岩我地行, 快快地行完了便轉出商場看看附近有什麼好玩


這天天氣不錯, 有一點太陽, 就是太悶熱了, 好像沒什麼風, 在街上站一會都會出汗


看到旅遊書, 新光三越附近的統一元氣館, 還有高達的專門店呢, oscar 當然唔會錯過啦, 有3個巨機械人添


睇下, 比人還高的






一共有三款, 而且仲有好多小模型添



不過呢, 沒什麼特別的product, 又不是特別平, 都是行下就算了


呢個商場又有無印, 真多~~~


另外, 還有鐵道模型的專門店, 有最新的台灣高鐵呢, 但, 若家中不是超大的話, 都唔會有位放吧.....


呢個商場還有pepper lunch 呢~~~ 好懷念日本的pepper lunch, 呢間跟日本一樣, 是一間正式的餐廳, 不似得香港的朗豪坊, 只是開在food court, 很差勁


統一元氣館有好多餐廳,  看樣子, 好似好好味呢, 但, 呢個時候, 完全不想食東西.....


之後, 見到附近有間電器商場, 入去看看, 格局和深水步黃金一樣呢, 都是分成小小一間店, 頭頂還貼有各種hw 的價錢呢....(讀書的時候, 一星期至少去2次深水步呢)


行到45點, 有點累, 又無乜地方想去, 於是便乘地鐵回民權西路站, 先去買波提 (同事知我去台灣, 千叮萬囑叫我一定要試下, 其實我係日本都有食過, 不過上次係食donut, 今次就真係試下波提, 樣子有點似donut, 不過是由一個個小波波組成的, 有幾款味)


mister donut, 真係好好味



右邊是我的朱古力蜜糖波提, 左邊是oscar 的, 我忘了他食什麼了



珍珠奶茶, oscar 說比香港的好味好多, 而且勁多珍珠添



下回預告, 去士林夜巿

無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()