昨天一早上大陸,
先係羅湖商業城飲茶
跟住搭的士去金海馬家居城
其實之前己睇中左紅萍果既系列
今天再成個商場行一轉, 睇下有無再吸引d
不過,
最後都係揀返紅萍果
紅萍果其實係香港實惠都有架
不過我地睇過, d 價錢同係大陸差好遠


最後買左
2個飾櫃, 每個950
tv 地櫃, 7呎半, 1750
4呎床, 1900, 不過唔係油壓床 (大陸d 床十分勁大張, 係得呢款0岩尺寸....)
餐枱, 1450
餐枱椅, 340一張, 買4張


total 才7千多, 除了鞋櫃同sofa, 全部買齊
加埋運費, 都係9千蚊, 都ok 架


買好傢私, 經過芝華仕專門店, 睇下同香港價錢有咩分別
但, 好奇怪, 若買一set sofa (1set 係1張3座位, 1張2座位, 1張1座位), 正常人屋企邊有咁大, 放得落咁多張sofa 呢..... 雖然, 其實佢都唔係for 香港既
除此以外, 仲要唔比轉色囉.... 係白色就白色, 米色就米色, 轉色竟然要加錢
我係香港問過幾間都無話轉色要加錢的...
運去香港, 運費仲唔平添
咁我駛乜返去買咩


行完晒, 返香港,
諗住去新世界廣場間文華軒睇sofa,
點知, 執左 @@ 明明早幾過月先行過, 咁快無左
睇唔到sofa, 只好睇下d 床褥啦
因為床的另一邊就係衣櫃, 一早set 左床褥一定要8寸
先問愛皇健, 只有一款係8寸, 訓落都幾舒服, 仲送2個枕頭, 一張床墊添, 佢個枕頭賣990架...
跟住睇雅蘭, 又係得一隻8寸高, 仲要無得試
仲有其他睡之蓮 (未聽過....), 蓆夢思....等等
但, 原來8寸床褥都頗難搵....現在出既床褥, 越出越厚, 成十幾寸都有
好彩開頭木工師傅問我地張褥預幾厚時, 佢問我地揀6寸定8寸.....我地揀了8寸
若揀6寸, 應該乜床褥都買唔到....


最後, 決定買愛皇健, sales 仲好好人咁送多一個枕頭比我地, 個枕頭都好舒服架
折左之後5280, 送3個枕頭, 1張床墊, 仲可以半價買多個枕頭添, 仲買埋枕頭墊38蚊個....
計落都幾抵架....


之後去food court 食野, 間越棧都幾好味, 又抵食, 但就細碗左d
食完, 要買d 包做宵夜, 配埋忌廉湯, 呢個宵夜好好味

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()