close
早排跟朋友食飯, 傾傾下傾到動畫

(真奇怪啦, 咁多話題唔傾, 為什麼會傾動畫呢!! 好一個謎呀!!)

講到小時候睇過的動畫, 真係講到停唔到呀

由魔動王 (記得是那一套嗎, 就是講主角去了月球, 係內部打敵人, 機械人之一係地隱俠, 要係平地上畫架, 仲有水同風添)

講到美少女戰士 (哈哈, 我記得中一個年, 我有同朋友夾份租動畫來睇的, 個時就係葵芳廣場租動畫, 仲係錄影帶來的,

除左美少女戰士, 仲有龍珠添呀, 個時剛剛係講緊悟天少年時既事, 仲有撇旦呀)

另一套好記得既, 就係絕對無敵啦, 記唔記得呢, 就係講班小學生做左英雄, d機械人係學校變出來架

分別有由校舍變的, 游泳池變的, 同運動場變的, 好得意架

講下小時候睇過咩動畫先

最小的時候, 分別有叮噹啦 (現在叮噹己變了多啦a夢了) , 足球小將 (呀戴志偉都去到外國啦), 小甜甜, 外星小美兒,  莎拉物語

大一點時, 有變幼雙子星, 講雙胞胎架, 仲有小魔星, 寵物龍少爺 (五更五更), 新世記方程式等等

另外, 還有d係深宵時做架, 好似星矢, 龍珠, 幽遊白書

我記得做星矢時, 我只係個小學生

個時係星期六晚上成1點先做架

因為過左11點就開始無乜電視睇, 我成日要叫我媽媽唔好訓住陪我睇埋先架, kaka

雖然我基本上乜動畫都鐘意睇, 不過, 真人做的就真係無乜興趣

好似d咩咸旦超人呀, 什麼什麼戰隊個d, 我會立即轉台的

講左咁多動畫, 基本上全部都係無線的 (都話睇無線大架啦)

最hit而係亞視做既, 應該就係亂馬同男兒當入樽啦

其他嘛 真係無睇過
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()