close
唔知大家有無試過做 雞仔媒人 呢?

中學的時候, 好熱衷幫朋友追男仔或是追女仔,

不過, 唔知係朋友的問題....還是什麼呢

咁多年以來, 竟沒有一單是成功的 (千萬別說是我黑住別人.....)

 

中學以後, 別人叫我介結男仔或女仔, 我例牌說沒有

當然, 有時真的沒有好介紹, 有時呢...費時介紹完仲衰啦

 

回想起中學的時候, 最失敗的一次便是幫我的好朋友追男仔啦,

搞足大半年

唔成功不特止, 他們反了面, 我連好朋友也沒有了

簡直係當年一整入面最傷心的一件事

到現在, 我也不太清楚為什麼好好一件事會搞成咁

就算拍不成拖, 也不用這樣呀, 雖然, 我問自並沒有做錯什麼,

我真係好努力希望他們能成為一對的,

不單努力被浪費了, 還令自己不開心

 

有時在想, 是不是我一開始的方法便錯了?

明明開始的時候, 我覺得應該是離成功不遠的,

令他們由唔熟識, 變成好朋友, 會出街行, 會傾電話

到最後, 竟然連朋友都做唔成

 

但, 現實總是有很多意料不到的事情

 

真係好可惜的
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()