close
基本上我係新假期的超級fans, 每個星期都會買回家睇

本著就算無得去旅行, 都要睇旅遊雜誌, 預先relex一下

 

對上一次去旅行己是去年的新年了,

心郁郁又想去旅行 (別扮野啦~~~明明日日都想去旅行......
)

 

如果我可以一年去2次旅行, 還要是每次都去不同的地方就好了 .....

(又開始白日夢....為什麼買不中聯交所呢, 至少夠去2次)

 

以下係我最想去的地方排行榜.....希望我可以跟住呢個排行榜去旅行啦~~~

日本北海道 (冬天及夏天要各去一次)

日本關西 (春天及秋天要各去一次)

英國

法國

意大利  (去歐洲我一定唔會參加個d鴨仔團)

澳洲

埃及

雅典

杜拜

.......

太多了....數不下去
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()