close


<<<育兒 8 個月>>>

點解時間好似過得咁快

轉眼間

jasper 小一個小粉團

變成8個月大的人仔

話咁快做左媽媽8個月



有什麼感覺??

好多架

好似

當做左媽媽

bb 當然係第一位

好多野自自然然會諗左佢先

別人, 即還未有小朋友的朋友

覺得好似好偉大的事

其實只是小事一件



好似晚上偶然jasper 會喊

要安撫一下佢

咁佢醒左, 喊

安撫佢, 氹佢訓返

好正常, 好自然

我又唔覺得好辛苦

佢轉眼己訓返其實己經好乖

至少我唔駛落床

可以立即訓返



又好似

每天堅持幫jasper 影相

upload 上facebook

所以小小人仔有超過一萬張相

實際有多少張

我也沒有特別去計過

但我覺得

每天記錄jasper 的成長

只不過拿部相機出來影下

很簡單

不覺得有什麼特別困難



一個正常的媽媽

(世上, 有好多媽媽不正常的)

把仔女放在第一位只是普通不過的事

花一點時間

花一點金錢

但換來無數的歡笑聲

可愛的笑臉

我覺得好值得























謝觀賞









arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()