close


上回講到

大出血幫jasper 買衫



行成個旺角
先揀得幾件衫
雖然本來都唔係諗住一次買成季既衫
不過真係覺得無乜地方買bb衫



街邊的bb衫
老實說我又唔敢比jasper 著
要知道佢乜都放入口
如果d 衫既質料不好, 顏料不好
那就大件事了



所以
買jasper的衫
真係貴過我d 衫
我絕少買貴衫
唔捨得
反正
我唔覺得平貴有咩分別
耐著
有咩用
平平地
下季換新貨才是我的風格



講返jasper 的衫
佢之前的衫
8成是我係日本訂回來的
(yen 未破9前.... 還捨得從日本訂回來, 現在升破9,5, 連運費的話, 可能11算都唔得.... 太貴了, 雖然真係好靚)
其餘1成是親朋好友送的
剩下來
是香港買的
吉之島有d
mothercare有d
還有商場內不知名的



不過
老實說
男仔衫真係少好多選擇
同一間shop
又或是同一個牌子
女仔款隨時比男仔款多1倍
又或者更多
見到可愛女仔款
都好想買呀
可惜



講返正題
靚而又抵買的bb衫
選擇真的不多
店舖少, 又唔算好多款
我經常去日本的網睇bb衫
好多都好靚架
重點係唔貴
不過寄到香港
運費頗貴
本來yen還是8多時
都還可以
現在實在太貴
要知道
一係唔訂
一訂至少訂十幾件先抵嘛
那計返rate就覺貴好多



所以呢
如果比我開返間賣bb衫的就好了
去日本搵d可愛的, 靚的, 型仔的
再加上賣埋日本的bb用品, 食具
還有勁可愛的玩具
加外bb 日文繪本, 好靚, 超愛
我諗...
應該做得過吧



唯一問題
我唔知去邊入貨
因為我見人地賣的都是日本牌子
日本網上也有售

若我上網用零售價訂
根本賺不了錢呀
除非搵到門路拎批發價就差不多



發夢

發夢



比我搞到就正啦

然後發達

呵呵呵



白日夢發完

又要回歸現實





arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()