close
 ******************************



都說小病是福

果然

不肯定是否因為星期二食了有問題的西餅

反正就是我星期二晚開始唔舒服

晚飯己無胃口

晚上都想早一點訓

不過

要照顧jasper

佢未訓

我根本早唔到訓

餵佢食埋最後一餐

再玩下讀咭機

唱下歌

見佢有點想訓

平日會再玩多一陣

不過

都係早d同佢一齊訓

抱佢係大床同我一齊訓

好快訓著

佢訓著

我就可以訓









錯了

因為唔多舒服

平日好快訓著的我

可以feel到oscar抱bb回bb床

feel到佢訓

feel 到佢訓著

但我仲係半醒中

然後

凌晨時份

胃實在太難受

終於嘔出來



舒服好多

至少沒有反胃

可以真真正正訓

但早上

還未夠鐘起身

到肚痛

omg







最後

沒有返工

去睇醫生

去媽媽家食粥

休息了一整天

補充了長期睡眠不足的我

感覺多好

雖然仍然手軟腳軟

不過

偶爾小病

休息一下

真的不錯

今天返工仍然有點手軟腳軟

但己好好多

******************************

扭計豬豬



懶係慘樣



呆呆樣



食手指



食2隻手指




咩動作呀....


arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()