close
踏入第36weeks 了
小boo 終於9個月, 足月了
基本上, 隨時可以出世啦
好期待呀~~~

今日約左睇私家醫生
就快生得, 睇密少少
安全至上呀~~~

book 左3點
約oscar 2點多係疹所附近食lunch
跟住上去等~~~
次次都等大灼45mins!!
好彩有雜誌睇下

今次, 比2星期前重左2磅,
近來都keep 住一星期大約重1磅
都唔錯呀

照緊超聲波時, 醫生問我子宮有沒有收縮
我說, 沒有呀
跟住照下各部份的生長情況
頭仔, 唔覺唔覺, 竟然己有8.88cm 直徑, 好標準的36w
大腿骨6.95cm, 35w 5d
肚仔圓周 31.93cm, 35dw 6d
現在小boo 大約有6磅3安士

咁快6磅多少少, 咁3月尾咪己7磅~~~~
醫生都說, 早一點出世好d...不然怕太重未必生得出~~~
小boo , 你月尾好快d 出來啦

然後, 醫生問小boo 有無成日郁
有呀, 成日郁架, 仲好大力添
oscar 話有時個肚好實
醫生話, 呢d 就係子宮收縮~~~
吓, 係咩... 我一直以為係佢咁0岩背部向外咋~~~
醫生話, 子宮收縮, 若加埋痛, 就要去醫院架啦
哦, 明白~~~
一早講比我知點為之子宮收縮, 我之前己答左有啦...
一日都有唔少次架
不過我一直唔知原來係子宮收縮之嘛

另外, 上次照超聲波, 看到臍帶繞了一圈
今次特地慢慢check
好乖呀
今次轉返出來, 沒有繞住頭仔了
放心晒~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()