close
星期天的早上
6點鐘就比2個電話吵醒了
換衫, 梳洗
6點半就要出門口

未起身己聽到雨聲
出門口, 仍然大雨
唯有寄望到赤柱時好天吧

由香港的北北北, 到香港的南南南....
真係好遠好遠

幸好, 到中環己沒有雨了, 若落雨, 應該去唔成了

到赤柱, 8點半, 食一個豐富的早餐,
等埋d 朋友
9點半行去卜公碼頭等船



在碼頭望向美利樓, 仍然有點天陰


小小的卜公碼頭
我都係第一次上船是在船頭~~~

在船上望出去, d 雲幾靚




影相團, 13人, 共有11部單鏡反光機
一上到船,
人人急不及待拿出寶貝來狂影特影



剛剛有飛機吧, 線條多靚


藍天白雲, 雲既外形仲好清楚添



落船啦~~~


孤島般, 只有士多, 幾間餐廳


如果問我島上最多的生物是什麼
我一定會答是蜘蛛
途中也不知道看到多少隻,
而且是勁大的, 比手掌還大


用oscar 的靚靚鏡頭影出來的蜘蛛, 係咪特別清楚呢



估唔到竟然有仙人掌


好一個迷人的小島




曬海帶呢






各影相狂人努力影
我就休息下先








上到山頂了
熱死了
我平常不太出汗的,
都全個人濕晒
更何況oscar
 成個水人咁



太熱了,
陽光太猛
幾乎打不開眼



就快行到觀日亭時, 遠處看到一大片烏雲
因擔心會下雨
我們在觀日亭休息一下

這張的陰陽對比好明顯呢





正正方方的, 幾得意


到海邊附近
就行回到碼頭了


勁勁勁餓
到了碼頭附近
一見到的餐廳仔, 立即入去
先飲冰水...我們的水有點不夠, 最後一段路都唔敢飲太多

我實在太餓了, 食碗餐蛋公仔面
oscar 話太熱喎~~~
但佢一共飲了一支酸梅湯和一支五金茶

餐廳有隻一個月大的小狗狗
幾部大相機不停拍攝
佢呢世狗, 應該聽到最多的就是快門聲


狗0靚模出場~~~



離開餐廳後, 就是到碼頭等船到

回到赤柱後, 有人提議食埋晚飯先

但熱了
成身汗
只想快點回家沖涼
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()