close

蝙蝠俠真係魅力逼人
我地一早去買飛, 都只係買到最高最邊邊既位
好彩朗豪坊d 位夠舒服


呢套係一套好精彩既戲
唔睇真係損失呀


小丑真係做得好好
好表現到佢既心理狀況
佢係一個沒有原則, 破壞原則, 制造混亂既人
佢既心理己被扭曲


蝙蝠俠的壞人, 都是心理, 身理不正常的人
好似小丑, 雙面人, 冰人, 謎語人等等,
都是經歷過極端的事令心理扭曲


到尾段,
小丑想來的題目
要2隻船的人決定生死
有一點感動呢
因為, 證明了人性本善呢
我想不到連犯人那隻船都會咁偉大


但我想, 若他們是面對面地要決擇, 是否仍會咁理智呢


rachel 最後死了
令一個絕對正義的人心理也扭曲了
本來我仲以為佢會想搵蝙蝠俠報復添
因為if 蝙蝠俠肯去救rachel, rachel 就唔會死
我諗
佢情願死的是自己


美國的漫畫都有一個共通點
英雄, 都是獨自一人的
日本的漫畫不同
多數都是一班人
最常見的, 是5個,
有時, 會再多一點,
還有一班學生添


而且
敵人的來歷都唔同
美國的漫畫, 好似蝙蝠俠, 蜘蛛俠等, 好人壞人本身都是地球人
不過呢, 日本的漫畫, 好似, 都不是正常的人
外星人是最常見的
還有異世界等等


果然是文化的不同呢


為什麼美國需要一個英雄去維持治安呢
美國的治安真係咁差
警察沒有用
一定要有特異功能的人才能制服???
尤其hancock,
對付的只不過是普通的犯人
竟然要一個超人去對付
究竟要警察來做乜


沒有講太多劇情
因為我覺得
呢套係好值得睇的
未睇的
快入場睇吧


下一套要睇的
是mummy 3
1, 2 我都有睇, 好正好鐘意的
期待中

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()