close
今天放工後, 如常在書局邊睇書, 睇等oscar 放工
近年好多繪本出版
今次就睇中呢本《超煩女生 之 一公升口水》



































































內容簡介  
非一般想像



笑到飛起!

怪到飛起!

絕密公開《超煩女生》七年來的怪誕有趣經歷,

原來一個月增肥十磅可以好簡單!

想不到耳仔裡面還可以有蟑螂!
 
作  者 Suki Tam
出版 社 文化會社
出版日期 2009年6月
書  度 140 mm(闊) x 191 mm(高)
頁  數 平膠裝
釘  裝 平膠裝
國際書號 978-988-18141-4-2
書  價 HK$65

內容是作者在澳洲七年的點點滴滴
當然是笑料滿佈
十分有趣
值得一睇
也知道好多在澳洲留學, 工作的不為人知小故事
對於我呢d只在香港讀書生活的人來說
真係好特別呢

等人的時候
最好就係附近有書局
基本上, 只要有書局, 等人完全唔覺得耐
好多時都未睇完, 等的人己到了

至於有乜書好睇
乜書都好睇架喎
由各式小說, 旅遊書, 日文書, 心靈書, 投資等等
只要書局無包住
望到封面吸引就會睇下
好睇就睇落去
若是一本普通的小說的厚度既書, 大約1小時便看完吧
所以呢, 我睇書多過買書.....
最討厭書局把書都封得死死的
像台灣那種連椅子都有的便最正了
留足一天都可以的

不說不知, 我以前讀書的時候
未教的書我都會當小說看的 (當小說, 睇完一次就不會想翻看=.=)
不過只限中文書
我看英文的書慢得多..... 始終無心機睇
完整看完的英文小說, 真係十隻手指都數得晒


arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()