close
昨天, 天氣極熱之餘, 又濕又沒有風
不過一早約定了入長洲, 還是照行程出發

2點
先在中環碼頭集合
搭2:15分的船

沒有冷氣的慢船
慢慢的, 熱熱的

到達長洲才知原來有快慢之分, 快船還有冷氣添
oh~

同行之中, 己有3部大機
即使船上原來無任何特式可言
一樣照影可也




到達長洲


才發覺有好多狗仔落船呢
原來狗只可以搭慢船
所以呢架船就有好多狗狗搭啦

先去edmond 朋友家
有2隻小愛的小狗呢




我喜歡呢種小小的, 毛茸茸的狗狗, 上面咀尖尖的尤其可愛

告別了2隻小狗狗
我們開始出發啦
先要經過沙灘
再去山

小長城....
雖然一點也不長
也找不到任何和長城相似的地方



先影低地圖
還一迷路都可以參考一下
雖然, 只是一條路
即使路痴也不可能找不到吧

上山之中, 有多條長短不一的路線可以選

最長的, 可以行去另一邊呢


以下就是所謂的小長城
除了都用大石砌出來外, 有那個部份和長城一樣呢


在山上望出去, 風景不錯




特備特目, 還有直昇機近處觀看添





呢舊石叫花瓶石, 不過, 我點睇都覺得似狗仔多d


之後, 再行半小時左右, 就會轉回到沙灘


回到長洲大街
竟然遇見迷你消防車


行完山, 雖然路程唔長
不過好熱好熱
又餓
先去食點東西


勁讚的甘永泰魚蛋
好味, 彈牙
若炸耐少少, 金黃一點仲正


天氣太熱
一定要食點凍冰冰的東西

必選甜品 -- 豆花

一坐低立即叫碗試下
他們問我評語
我說, 超凍

係34度既高溫下
一碗超凍豆花實在太吸引
一碗不夠, 再叫多碗~~~





食完甜品
係長洲行下

黃昏的景色, 迷人嘛




最後, 便是去離島時必定有的海鮮餐


對唔食熟海鮮的人, 即係我
來說, 呢一餐係完全唔飽肚
事實我我幾乎乜都無食
好彩我唔係咁餓
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()