close
妹妹訂做的姐妹裙可以試了,
放工, 先出尖沙咀食印尼菜
媽媽是印尼華橋,
小時候經常食婆婆煮的印尼菜
自從婆婆有病後,
己很久沒有試過

在尖沙咀的印尼餐廳應該是十分正宗吧
因為媽媽不停話好似婆婆煮的味道
而且店子不大, 但坐滿晒
不過我自己就不太好印尼菜
但媽媽應該食得好滿意

之後, 便行去百利試裙
妹妹訂裙是和她的朋友一起的
當時, 她的朋友是要把短裙訂成長裙
點知, 早幾天她的朋友去試裙,
竟然是短裙 (後來退錢, 無要到)
我們都有點擔心
點出來....

本來妹妹之前在店子試sample 時
只是要修細一點, 長度不變的
點知
除了款式和顏色外, 乜都錯晒囉
長度又錯
前幅既闊度又錯
你做得唔好都算啦, 都預左要改
但態度勁差囉
明明前幅我地話太闊, 根本唔0岩
仲死口唔認
又話係裡面的鋼線太硬
貼身的話, 點會有咁多虛位先
又話呢到唔改得
跟住我媽媽問佢究竟識唔識車衫架
個sales 話唔識
我媽媽話, 我識車衫架, 點知唔改得
咁既服務態度

跟住叫妹妹再試返佢條sample
只係闊了一點, 長度, 其他都ok
跟住度一下
前幅闊左1寸囉, 1寸喎, 2.5cm, 以一條裙來講, 好多架啦
而且長度又差得遠
最後,
叫佢用條sample 拎去改
費鬼事比佢越整越衰, 情願要條sample 好過
不過, 用條sample 改窄每邊6分, 都擔心唔知佢會唔會同個師傅溝通錯

個sales 一睇就知係大陸人
唔識又要扮晒識
呢樣又話唔得
個樣又話唔得
一條裙,
乜都唔改得既
叫乜鬼訂做呀
我買條現成咪得囉
駛乜度晒身呢
真可惡




arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()