close
每年到年尾, 電視台都會整好多乜乜大事回顧
好多, 可能己無乜印象
又或者, 其實唔係好關自己事

所以呢
一定要整返個 "08個人大事回顧"
顧名思義, 就係只關自己事啦~~~~~

第一位~~~~~
搬家
第一次搬離開家人
2個世界
呵呵
沒有不適應
沒有吵架
沒有爭執
好似本來就應該係咁.....

第二位
搞結婚
呢個topic, 應該留待下年都仲有份~~~~

第三位
18天日本之旅
太開心
太懷念
太掛住日本
己開始plan 緊09日本之旅
我係計劃要諗好耐
plan 得好detail
jr 邊班車都要計好, 所以, plan 幾個月, 好正常啦

第四位
4天台北婚紗相破財之旅
哈哈
好靚, 亦好貴, 又不停比人埋怨~~~~
但, 我自己就好滿意啦

第五位
金融海潚
雖然
我無被減人工, 無比炒
不過, 呢個係全世界既人都有關係
連我d 強積金都無左差不多一半.....
我都好傷架~~~~
好彩.... 有排都唔會拎出來

第六位
雖然我好想諗夠10個
但好明顯
我的人生中, 一年無10件大事....


對我來講
寫唔齊, 可能都係好事
至少
無壞事發生嘛

希望09年, 所有大事都係好事
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()