close

星期天
11點幾起身
上下網, 等oscar 起身
約埋catherine, 先食個lunch,
再行去尖沙咀中心
看看伊甸園的場地


靚, 係幾靚既,
不過, 頗細
由門口到註冊張枱, 得幾步路....
不會吧
咁細
咁短既路程, show 唔到我條婚紗喎.....


不過, 雖然係咁, 但, 當日都勁多日係呢到結婚
一pair 又一pair
9月尾的天氣,
仍然足以熱死人
難為新郎, 兄弟成套成裝


不過, 都有一點點擔心2月20會不會太凍
我記得, 今年2月20仍然勁凍, 要著羽絨的....


尖沙咀中心既場地雖然細d, 但附近多野影, 可以影星光大道, 外邊有小瀑布
都會商場那個靚得多, 但附近又無乜景
好難2全其美.....


呢樣野遲一步再諗
跟住, 我地出太子, 行花虛, 睇花球
價錢都ok, 樣子都ok
好彩我地係2月20, 過左新年又過左情人節,
否則, 原來會好貴架~~~


睇左好多款唔同既花球相
個人, 鐘意繡球花, 紫藍色的
加點玫瑰


不過, oscar 的舊同學家是開花店的, 還是在屋企附近
如果同佢訂, 咁拎花球就會方便d
近好多


睇完花球, 又行去金都
呢個月, 金都都行左無數次


原來, 酒樓送既帖, 係金都有分店的
酒樓送200套10蚊樓下既帖
我諗
我地都唔會揀over 10蚊的
本來
揀中個有繡花結的, 13蚊1張
200張, 己要補600蚊
仲未計200套可能唔夠要加錢....
都係揀平少少的,
另一張, 9.8, 剛好符合buget....
但,
要confirm 左註冊場地先可以印帖的-,-


然後, 又睇下d 晚裝鞋
上次catherine 結婚, 買左對米白色的
平係平呀, 幾十蚊
但著到我死....痛死
所以呢
我可能會買對好少少的, 簡單一點的, 第日都可以著的


行到又累又熱
行去朗豪坊地庫個間食雪糕
味道不錯呀
環境唔錯


食下雪糕, 傾下結婚的細節
7點多
等埋chris 到旺角
去雅蘭間一壽司食dinna.....
咁又過一天假期了



(一壽司 食評, 在下一篇.....)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()