close

星期五晚
和johnny 食完壽司都11點
到粉嶺站, 都11點幾
oscar 出火車站接我, 回到家, 己過左12點啦


oh~~~~


沖完涼
本己差不多想訓
oscar 在廳叫我出去
一開門, 關了燈, 竟然有蛋糕~~~~
so supprise~~~~~
第一次咋




仲有錄音版生日歌 (東海棠的design 真不錯, 竟然送可錄音生日咭)
呵呵呵
蛋糕是我的最愛 tiramisu 真知我心意
不過, 2個人, 只是食左4份1個咋


多謝晒~~~~
雖然正日唔得閒陪我
不過算啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()