close
今日是oscar的生日嘛,
晚上當然要出去食餐好的
6點, 我由家中出發
和oscar 去旺角行下街

有乜好睇??
又係睇電視
我諗, 係未買電視之前
行街既意思就係行電器店,
百老x, 豐x, 國美等等, 一間間慢慢睇, 格價,
行到8點幾, 出銅鑼灣, 想食 とん吉
9點去到世貿, 點知, 仲知, 因為有幾十張派飛的, 而還有1小時last order (10點)
所以, 連飛都唔同派, 即係, 又無得食.....
上星期日, 遲左去, 無得食,
今次, 9點去到, 又係無得食
下次應該最遲8點要去到囉.....
好失望

無奈下, 去今天的opt 2, 定食のどらや
在尖沙咀, 一出地鐵就係, 好方便
呢間 定食のどらや, 最出名係吞拿魚腩定食, 睇到都流口水

我地分別點了 吞拿魚赤身定食 和 吞拿魚腩定食, 2個都好好味

呢個係吞拿魚赤身定食 $138, 加大 (加大加25蚊)
呢到既吞拿魚赤身, 和香港一般的赤身好唔同, 好肥美, 可以拍得住d otoro


相機太差, zoom 得唔到, 對唔到焦


到最正的 吞拿魚腩定食, 粉紅色加白邊, 美味的圖案, 呵呵, $220, 有9大片, 佈滿整個碗面



近鏡望下, 好肥呀, 正


唔只香港人食, 我隔壁坐的是2個日本人, 好地道的日本美食呀, 又可以止下我d 日本癮
呢間餐廳, 己經列為必定再幫襯的名單, 想食正的otoro,一定要來呢到
無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()