close
星期六,
又有一天假
最後, 今天都沒有回公司
因為問工廠
辦, 仍未到他們的公司
我回公司也沒有用....

無無聊聊,
今日既節目, 係上 amazon.co.jp 睇下有咩新野
係我d 日文仲係幼稚園水平時, http://www.excite.co.jp 實在太好用

望下有咩日文旅遊書, 因為日文的多好多選擇的
中文的, 多是東京呀, 關西, 同北海道
呢d 地方既旅遊書, 我有好多本啦
介紹的, 都係大同小異, 想搵d 特別d 的

散步系列的都好多地方, 而且都幾detail
不過, 好多書局都包住晒, 無得打書釘
我想睇日光,  鬼怒川, 白川鄉等等嘛.....

係 amazon 的 旅行ガイド Top 100 (旅行ガイド = 旅行guide, 讀音, 應該係ga i do, d 英文變日文的, 最尾一個音好鐘意用do, 好似de pa do 咁)

top 100 的第一位....
深夜特急1香港マカオ 新潮文庫    深夜特急〈1〉香港・マカオ (新潮文庫)

是香港和澳門呢, マカオ = Macau, 讀音應該係 ma ka o, o 音應該唔駛讀, 改為長音, 即係, ma ka~
都有d 似啦

而第5位, 係.....
深夜特急〈6〉南ヨーロッパ・ロンドン (新潮文庫)

查下字典, 原來係 Southern Europe and London
即是說, ヨーロッパ =  歐洲, 讀音係 yo ro tsu pa, 讀出來, 唔多似呢;
而ロンドン = 倫敦, 讀音係 ro n do n , n 係長音, 即係 ro~do~ 好似怪怪的

第6位
深夜特急〈2〉マレー半島・シンガポール (新潮文庫)

即係 The Malay Peninsula and Singapore

原來, 香港都幾受日本人歡迎喎
我係日本時, 都見到車站的旅遊counter 有好多旅遊宣傳, 任人拎的,
就和係香港的旅行社門口個d 差不多
都有見到香港架
而節目, 就有飲茶啦, 山頂, 尖咀行街呢d

重點係, 呢d 旅遊書都好平呀, 420yen 咋, 即係30蚊左右, 幾抵, 買來得閒睇下, 眼睛去旅行都好嘛

無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()