close
6月時去台灣影的婚紗相
今天終於收到了

好開心呀

急不及待
立即拆出來
呵呵呵

大大盒呢個應該係30" 油畫, 我仲未拆呀, 因為未諗到掛係邊
粉紅色的就是簽名綢啦



呢盒, 就係重點啦, 好重架


打開, 入面滿晒


thank you 卡, 我部cheap cheap 相機, 影左幾次都係對唔到焦, 太差了


7寸相架內的相, 相架6月時自己拎左, 現在入落相架就ok


nicole 的卡, 和3隻cd


3盒thank you 卡


第一本小相簿


我好鐘意呢個造型


第二本小相簿


花仙子造型


第三本大相簿, 成18寸高, 好鬼重


3本拍埋, 另外2本係12寸的, 細好多


打開一頁影返張, 個心心係我畫架, 不過呢, 現場睇係唔對稱的, 影出來效果又唔錯喎


簽名綢


打開時


近鏡睇下


入左落相架啦.....


我正在load 緊cd 入面d 相
等下一篇啦



無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()