close

剛剛睇完街頭超人回來, 真係幾好睇, 笑位好多, 特技都唔弱, 又是一貫超人結尾, 擺明有下一集


其實我好鐘意睇韋史密夫d 戲, 不論是咩戲種都handle 得好好, 是一個好全面的演員, 抵佢賺咁高人工 (兼且佢做既戲都好收得, 是少有的黑人一線演員呢)


我記得, 我第一次睇韋史密夫, 應該是MIB, 黑超特警組, 集搞笑, 科幻於一身, 個時, 佢仲未紅, 和另一個人一齊做主角呢, 之後佢就開始一帆風順吧


小插曲, 若美國總統由奧巴馬WIN 的話, 韋史密夫有機會吧奧巴馬的事跡搬上銀幕呢 http://hk.epochtimes.com/8/6/3/82930.htm


講返今日睇戲, 因為睇下午3點, 今早和媽媽, 姑媽等在青衣飲茶, 十二點幾己打給OSCAR 叫佢起身 (不然, 可能開場都仲訓緊) 到我在青衣城行完一會, 一點多時打給OSCAR 約佢係旺角等


我太約2點半到旺角, 打比佢睇下到邊, 點知仲有幾個站 (天雨, 佢係九龍塘轉地鐵喎, 其實係旺角東站行天橋到旺角中心再經MTR 都唔駛淋雨啦)


見佢未到, 係朗豪坊四維行下, 到50分, 再打比佢, 都仲有2個站, 搞錯呀, 遲到啦, 明天我睇戲都唔鐘意遲到, 我要睇預告架嘛, 又唔係有咩做, 咁到搞到咁遲, 太過份了~~~


算了, 講返套戲..... 如果你諗住睇, 又唔想知劇情, 請不要看以下的


一開始, 韋史密夫是個不受歡迎的超人 HANCOCK, 好少有吧, 因為佢總係經常好心做壞事, 就算捉了壞人, 都總會破壞好多建築物


後來, 因為救了一個公關LEE, 他令別人對他的印象改觀, 變成一個受歡迎的超人


點知, 來原LEE 的妻子 MARY 都係一個超人, 仲係HANCOCK 以前的妻子添, 不過HANCOCK 失憶了所以忘記了


以後的劇情, 自己去戲院睇吧, 絕對不會後悔的~~~


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()