close

今天alice 生日, 一班同事去意粉屋食lunch
我地己經點set lunch, 點知都係又慢又出錯


我地未有位時, 己先點定野食
坐了不久, 先來烘包, 烘得不錯, 但, 有包但未有湯
應該是3紅一白的湯, 就上了3白一紅, 都算了, 快快手換左佢啦
點知幾個幾個字先有囉~~~~ 仲要係狂追狂問先有.....塊包都凍晒啦!!
(因為我地坐係出菜位附近, 好明顥見到d 湯, 野食, 飲品出左係枱面, 但無人拎......)
搞到我湯都未飲完, 野食就到了
(意大利雜菜湯, 略酸)


肉醬意粉, 我加了芝士粉後, 味道都頗不錯, 若是加芝士來焗會更正


不過如果d 待應效率高一點, 又或者請多一兩個人會好好多

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()