close

上一個post 介紹了裝修, 今次當然要講美食啦


因為我本身其實唔太鐘意食蟹的, 所以好多款其實我無食....只能聽佢地講有幾好味....


每個set 都有圖, 會知道裡面包d 咩, 放心不怕唔知叫左d 乜...


以下圖便是每一份的圖 (叫了1份便上一個, 2份的上2個, 睇圖便知, 只夠一個人食的) , 上菜次序跟這個post 不同的, 因我也忘了那款上先0,0


哈哈, 這是前菜, 不要問我是什麼, 這個小小的, 食完都唔知係乜




這個是蟹壽司和蟹麵豉湯



炸蟹殼



近鏡影返張, 炸到金黃色的



這個, 我也不知是什麼....



天婦羅炸蟹




這個是蟹鍋, 最後用來做粥的, 粥好好味..... (記得留湯呀~~~)



蟹糕



蟹腳....



也是蟹腳, 這是生的



熟的蟹腳, 這裡的蟹腳是很細心的介開了一條邊或開了一邊, 故很容易便食到, 不用慢慢拆殼



我也忘了這個是什麼...不知點什麼的汁吧....



蟹豆腐 ? 蛋 ? 好滑, 好味的, 但, 食落有點像豆腐, 滑滑的



毛蟹set 裡的蟹, 好豐富吧, 佢地話好好味的....



點某東西的汁....忘了是什麼了....



總結: 雖然呢套有點貴, 拍得住餐神戶牛, 不過佢地話好正 (比我揀就食多餐牛了), 搞到之後在溫泉旅館的會席料理內的蟹被比下去....


不過, 一致見意是, 絕對比河豚好太多.....去北海道, 記得要試下


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()