close

現在的第一間屋


雖然好多野都唔係我既first choose, 唔係第一選擇


但, 現階段未搵到好多錢, 唯有將貨就價


好似地點咁, 其實最心水的當然係青衣啦, 話晒由細住到大


即使不是, 我也希望不要搬太遠, 即使遠一點, 也最好是巿區, 近返工


但現在, 其實, 買樓個一刻都有少少擔心自己會後悔


到時點算呢, 難道買過間咩, 如果有錢就話0者


既然都買左, 我都希望把間屋整得靚靚, 住得開心d


可惜, 都係錢既問題


好似地板, 本來我好鐘意木地板, 無得揀, 退之求其次, 諗住木紋磚, 不是太貴就是質數差, 最後, 只選了直紋的方形地磚


還有廚房, 我好鐘意ikea 或現在那種新式的廚房, 可惜, 又是太貴


唉, 還有沖涼花灑, 本來我想除花灑外還整多一個雨淋花灑的, 可以浴室太細, 放不下


還有家私等等


希望下次買樓之前要先想清楚, 儲多d錢~~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()