close
上星期係ok見到無買到

但我係書局竟然搵唔到 @@

真奇怪呀!!

 

我十分鐘意見深雪的書架

愛情小說得來又帶點奇異的事

比一般的愛情小說更好睇

可能以前睇得太多愛情小說

中學的時候最鐘意係學校的圖書館同公共圖書館借書

最高紀錄試過問人借圖書證一只借成十本回來睇

當然唔係全部愛情小說啦

個時借得最多應該係衛斯理的書吧, 我由中一開始就有睇架啦, 追返晒d書

因為個時借到邊本睇邊本,

所以d時序搞到亂晒

後來上網可以睇 (http://bookspice.com/kehuan/fenlei/wsl.htm <-- 簡体字, 唔介意可以係到睇返)

就由頭到尾睇次

好多本都好好睇

個人好鐘意藍血人, 結局好慘架, 係講木星人的, 應該係衛斯理遇上的第一個外星人, 後期遇得太多了, 有乜野解釋唔到就話外星人

老猫, 講一隻幾千年前的猫, 好好睇架

頭髮, 呢本書, 有齊世上4大宗教的起源的

原子空間, 呢本書, 係有間空間的, 衛斯理同白素會去到未來架~~~

 

老實說, 衛斯理的小說, 都係開頭比較好睇

到後期, 唔知係咪因為退了休的關係

成本書既場景可以只係屋企入面

無晒個種冒險精神

 

除左衛斯理外, 原振俠我都有睇晒架

我覺得, 如果倪匡想退休的話, 好似原振俠咁放遂到外太空

好過變成個只在家的人好囉

 

死啦, 離晒題

本來我係諗住講深雪的, 下一篇要補返
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()