close
<<< Hea遊ocean park part 2 >>>


睇完熊貓睇海洋生物

海洋館

我總覺得舊的海洋館比較多野睇

玻璃大d

睇多d


可以摸的海星

摸前摸後要洗手

衛生好重要



好愛睇魚的jasper

入晒迷



相機仔

不能用閃光燈

顏色總係差d

現場有強國人開閃光燈

為何沒有工作人員提醒下



睇完海洋館

行去排隊等覽車

等待時

oscar 問

呢架租的bb車不能摺

如何上覽車

我答

既然係海洋公園租的

可能佢地有法子吧





抱得耐

氹jasper 坐下車仔

幾十蚊租一日

唔坐下太浪費



剛開始坐

貪得意



開始悶

因為要排隊

無野做



立即拿玩具氹下佢

又坐多陣



然後

就是開始想解安全帶

最後都係抱起

而我們的車如何上覽車呢

原來是原架車仔放入覽車

一架車仔坐一架

好彩呢日無乜人


第一次坐覽車

去年想坐

勁多人

最終搭左穿梭巴士

今年無乜人

都等左幾個字




望風景中

平日好少咁高望風景架



唔知佢係咪有點覺得太高

全程有點呆呆地



坐完覽車

先食lunch

若不是有jasper

我但必定平平地買m記坐低快食

帶住jasper

就算不為食好少少

都為坐好少少

搵間餐廳坐下


帶了baby food

浸熱了給jasper 食

誰知吃了兩口

我們的食品到了

看到我們的

自己的再也不肯食

氣死


吃飽飽

去看海洋劇場

印象中

好耐無睇過

因為要預早入去坐家霸位

不過jasper 未睇過嘛



一開始

坐定定



唔耐煩

開始要抱



和爸爸玩下

時間都過得快d



食住奶咀慢慢等



開始了

專心睇



散場時看到可以餵海獅

立即走去海獅館

好似一次20蚊





go go go



排隊等餵中





到jasper 了



餵食前後要洗手

跟住參觀埋海獅館

我印象中

以前好似有企鵝的

今次好似好少野睇



好驚訝的樣子



專心睇



比jasper 大幾倍的海獅



睇到唔願走



跟住到水母館



跟住是隔壁的尋龍魚館

說實在

無乜特別

而原來尋龍魚館是以前的鯊魚館

我覺得鯊魚吸引d



舊鯊魚館外的鯊魚牙



差不多了

要走了







jasper 己起身很久

沒有午睡

我們第一次搭海洋列車

雖然有點嘈

但短短幾分鐘jasper 就在我懷中訓了
 

證明佢超級眼訓

咁就玩了一日了

下次再玩過吧



arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()