close
星期五的晚上
妹妹msn 我, 明天去南丫島...
下, 咁突然既
kenny 話即興喎
咁呀, 一於一齊去啦

me: 幾點出發??
妹: 起身後
me: 幾點起身
妹: 午後
me: 吓, 咁樣好難就時間喎, 明早打比你吧
妹: 好...

咁樣, 就搞左個即興之旅

昨天早上11點, 打比懶訓的妹
原來媽媽早我一步叫醒左佢
呵呵

然後, 約定1點係中環碼頭等
12點... 遲到啦... oscar 先搞得掂
正想出門口
妹妹打來
遲少少先出... kenny 未得
我話, 唔緊要啦, 我地出去遠d 嘛
最後, 差不多點半先到中環, 係ifc睇下有咩好食
都係平平地食m 記算了

2點4...咦, 又話2點半有船, 點解咁快開走左

原來...之前個架滿左
2點9就加班船....
乜咁多人架咩


船上
仲以為要搭好耐
搵d 野玩下


點知, 玩左一陣就落船啦.... 大約20min 左右咋... 咁快既

去到碼頭...
真係好多人喎
跟住d 人行大街
行行下, 有個居民話, 唔係呢邊去沙灘架...跟住我地又返轉頭



途中, 有呢個細路版郵筒呀



呢張十二生肖圖, 都幾得意喎



經過沙灘後, 我地繼續行呀行
呢個景唔錯喎
係咪發電廠??



行左一半左右
又熱, 又有點累
有得賣雪條呀, 第一時間買返支先得



熱熱地時食, 特別舒服架



就快到啦~~~ 索罟灣~~~ 行左個幾鐘, 終於到啦


到達索罟灣才5點多少少, 但好多海鮮酒家己fully book 啦.... 揀左呢間食, 佢地話都幾好味喎.... 3人的海鮮份量, 5百幾蚊, 算唔算貴? 我都唔知呀, 不過,好味就得啦




arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()