close

早上4點9痛醒左
雖然係痛醒
但又唔係真係超痛

6點半
痛下停下痛下停下之中
食左碗早餐

等到9點, 醫生巡房
開左2度
可以安排落產房
但要等下先

呢日產房好爆, 咁多人呢個時候生仔架


11點半
終於落得產房
oscar 一早在門外等候
但oscar 仲未入得去
得我一個在產房內等~~~~why~~

事後, oscar 說見d 人在食lunch, 似乎忘了oscar 在外邊, 等oscar 問才安排他入產房

oh~


12點幾? oscar 還未進來之時,
到食lunch 時間
回想起
點解咁痛仲可以食晒碗粥呢, 不過, 有氣有力才生到小boo 出來呀

大約點幾鐘
由細房轉大房
oscar 終於入來了
呢個時候己經痛到無乜反應
未生之前諗住到生個時, 好痛好痛時
要捉緊oscar 隻手
最好大啖咬
不過到實際時
2隻手拎住笑氣機
無手捉住佢了

大約2點幾
終於開到10度啦
進入最後直路
3點3
tea time 小boo 終於出世~~~
yeah~~~

一放小boo 在枱上, 就嘩嘩大喊, 好有氣力咁喎


之後, 就係搞埋d 手尾
我問醫生? 定助產士駛唔駛縫針
因為我無感覺有開...刀過
原來係有架喎
到最痛既時候
真係切你一刀你都唔知

大約5點上返病房
試下餵小boo
不過佢無乜反應

5點9吧, 派飯時間
無胃口食飯
不過食左2碗粥

6點, 探病時間
媽媽拎左飯啦, 湯啦~~~
鳴.... 點麼不早點通知我
早知我唔食粥啦~~~

剛出世的小boo

頭髮都幾多喎
好似oscar 呀, 個個都係咁講



喊到面仔都紅晒


生完8-10小時不能下床
到凌晨時份先下床
跟住仲可以去育嬰室照顧小boo 添

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()