close
3月28日

入院的第2天
6點, 醫院的人便叫起床
梳洗
食早餐

無聊地看小說
對, 因為預知未生得
所以拎定2本小說解悶
果然有先見之明, 呵呵

8點多, 醫生巡房
bb頭仔有向下移動
不過未夠落
問醫生通常幾耐生得
醫生話唔定
一兩日又得, 一星期又得
不過我有一點點痛
所以唔可以出院
醫生叫我行多d
可能快d 可以出現陣痛喎~~~

11點多
oscar 來探我
醫院的探病時間是晚上6至8
不過呢, 呢個探病時間是指入病房內探病
行動自如 如我呢d
出可自出自入病房的人, 其實無乜所謂

先去餐廳醫下肚
食飽飽
去公園行下
係醫院好悶架
當然係快d 生出來好啦~~~

可惜醫院既公園係勁細
我和oscar 2個只是不停打圈~~
好無聊

2點左右
oscar 走先
留下我在醫院hea下
睇下書, 睇下電視
好彩, 4點媽媽來陪我
食個下午茶
又去公園行下
唔想呆在醫院
只好不停行公園
希望快d 生小boo 出來

6點, 探病時間
雖然我唔係病床上
不過6-8都係最多人來探我的時間
7點多去餐廳食dinna
8點多, 他們回去了

晚上在醫院內發呆
睇下電視, 睇下書
肚子沒什麼反應
11點多就訓了
會唔會住成個星期架??
我就是帶著疑問入睡


arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()