close
1月22日
第2次去健康院檢查
第4次的政府檢查
第10次的產前檢查

今次約左10點半
可以先食個早餐, 再慢慢搭車去健康院
到達健康院都只係10點3, 好準時

係健康院檢查, 無咁多人, 剛去完洗手間己叫我
先磅重, 比12月22日時重左1.2kg
血壓心跳正常
跟住, 又係等
不過, 和醫院比, 快得多
先見護士
訓在床上, 護士在我的肚子上按按下, 摸摸下
然後....

拿出....

軟尺??

度完, 話尺寸正常

@@

好驚訝
軟尺度到嗎???
感覺好奇怪呢

然後拿出那部電筒形的胎兒心跳機來聽下心跳
一切正常

然後, 又再等, 見醫生
因為沒有照超聲波, 所以bb 的week 數只靠數日子
先問我下有無咩特別事
我說起身, 行路時有點痛
但醫生說正常, 叫我自己就下力.... 好細力轉身都會痛喎, 好難就力喎
反而行路就唔係好覺...

跟住我問上次血糖的result, 她說沒有電話即係無事喎
然後約2月再去檢查
今次索性揀11點, 可以更加慢慢來

晚上和oscar 說時用軟尺度
他說護士應該好有經驗
未有超聲波時都係咁度
不過...呢個年代
果然私家醫生既檢查費是不能省的
唔見下超聲波, 望下小boo 的生長, 尺寸, 點都唔會放心

2月頭會再去私家檢查
今次的樣子應該會再清楚d 吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()