close
一星期, 總有幾餐食日本野
昨晚, 又約埋一班朋友去食晚飯
今次係yen 推介的 言居酒屋
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=16013

係佐敦
如果唔係yen 推介
我諗都唔會去到呢間試
但又真係ok 喎

book 左8點半
遲左10分鐘左右吧, 但我們有打電話去交待一下的!!
6個人, 點左好多野食, 唔太記得了, 列出部份吧

咖哩牛肉烏冬 <-- 又係烏冬... 呢個咖哩湯底不錯, 夠濃, 雖然有少少辣, 不過我都食到, 而且牛肉唔錯

海膽炒飯, 相比之下, 個烏冬正好多, 而且, 怎麼我食不到海膽呢??? 係有人食晒, 還是個飯太少海膽??

牛舌串, 薄薄的牛舌串, 好味, 可能我個人唔太鐘意厚牛舌的, 呢個就剛剛好, 所以食完一次, repeat order 多次

牛肋骨串, 好味, 但唔算特別

牛柳串, 比牛肋骨正, 方形一粒粒, 但又十分淋身

虎蝦天婦羅, 普通, 呢間既燒物比較吸引得多

炒雜菜 <-- 我也不知名是什麼, 反正我看到的一堆植物, 而且我也沒有食

燒鯖魚, 同上, 反正我沒有食, 但成碟清晒, 應該也不錯吧

和風雞肉串, 我覺得呢個最差, d 雞肉唔滑, 頗"鞋", 下次一定不會點

應該還有其他東西食, 但一時間又唔記得
反正, 6個人, 食得飽飽的, 一人137蚊, 都唔算貴
又好味
不過位置就麻煩左少少
行返去尖東站都幾遠 (對我來講)


arrow
arrow

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()