close
又搞了一個有益又健康的節目, 就係大嶼山半日遊啦

10點鬆少少, 在青衣城join cara & connie 就一齊搭地鐵去東涌
join 埋edmond 和他的朋友
先係東涌食少少野 (好難食的芝士豬排.... 早知去到昂平先食)

開始旅程前, 先去排隊買360飛,

雖然水晶車箱貴少少, 不過本來我地都諗住揀水晶的....



點知.... 買飛的小姐話, 等水晶車箱要1hr... 吓... 咁普通啦
我覺得, 佢未特別到, 貴35蚊之餘, 仲要等多1hr 囉-,-



全程360大約25min, 係咪run 順左, 全程幾快喎, 又好定, 坐得幾舒服呀



中轉站有幾隻小狗

轉眼就到昂平巿集, 老實說, 對香港人來講, 無乜特別野賣吧
反而都幾多餐廳喎 (好似吸引過東涌, 定只係food court 太難食?)
早知去到昂平食euro go go 啦

係昂平食杯雪糕, 再補充一下水
(真係要讚下細心的oscar, 昨晚己入好一枝水放入冰箱, 所以今日我地有枝冰可以飲下, 我以為好快會溶, 點知可以keep 到差不多行完!!!)

先行去大佛, 其實都係係下面影張相, 反正無乜興趣入去參拜

跟住就行去心經簡林.... 比我相像中, 有點無聊, 幾枝大木插係地下, 跟住刻d 字
無我想像中咁吸引... 影左幾張相就算了



edmond 話想去大佛喎, 咁我地去食杯豆花先, 可惜唔係好夠凍, 味道ok 啦, 唔算特別吸引囉


食飽飽, 坐一陣, edmond 行完大佛, 我地約係巿集集合
點知edmond 又話餓要食野
等佢食飽飽, 就開始今日既重點行程了

3點20分 , 我地正式開始行啦




開頭個段...好似好辛苦咁, 不過沿路既風景不錯, 下面為, 星形小花



不過行行下又越來越順喎, 下圖好似是其中一個中轉站吧, 遠望機場, 好好太陽的一天



天很藍, 雲的形狀特別靚



到尾段了, 我地行行, 坐坐, 其實都唔係好辛苦


來張大合照先



另一張我好鐘意的天空, oscar 經常說要買部大機, 其實傻瓜機都影得幾靚呀



最後的下山坡



又一張靚靚天空



行完了, 落到山了


6點, 行完, 手有無晒黑了??? 我己勁用防晒了, 回到家, 頸以下明顯有少少紅呢


大嶼山之行終於圓滿結束

我和oscar 去青衣城, 本想去食板長, 諗住去到都係7點左右, 應該唔駛點排掛
點知要等100張囉... 吓... 咁算啦, 好累, 唔想等
結果食mos burger.... 算啦, 飽就ok
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()