close
昨晚, 係睇視到睇門徒
其實我係絕少睇港產片的
因垃圾太多 ^^
其實主要因為鐘意睇特技片

門徒不錯的
結構嚴謹, 情節佈局也不錯
演出得也好
古天樂的一家3口, 真係做得好似呢

好多人都話香港電影比老翻搞死,
但我覺得, 主因係好多都係粗製濫造, 就算送飛比我, 我都嫌浪費時間
如果一套戲係好睇既
仍然有好多人願意比錢睇的
睇套戲, 幾十蚊張飛, 有幾貴, 主要, 係值唔值得睇

今晚係金像獎, 我都有睇
得獎的, 都係耳熟能詳的, 別人睇過都讚好睇的
如果可以多一點大制作, 有誠意的作品
點會怕老翻

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()