close
早兩日睇到報紙話伊甸園都會商場那邊的租約有問題
今天打過去
才知道
原來都會商場的約, 都12月尾就完
現在仲未傾掂續約既問題

我唔理你加租加得勁, 定咩原因啦
你12月完約
現在都未傾點
有乜理由又繼續和其他新人簽約呢
我今個月頭先去簽約
理應都大約知道個約可能未必會續架啦
咁應該話聲比我知
成個都會商場, hall 18, 19, 20 和28, 續約機會都好細
但己租了同一個商場的一個舖位
12月尾會交吉

現在搞到我都唔知點好
本來諗住今日去印帖, 好彩未去0者
否則要印過帖, d 錢邊個比



佢現在比3個option 我地
1) 唔駛加錢轉律師 (如果我地想係酒樓註冊, 一早揀左啦-,-)
2) 轉去尖沙咀 (但個場好細喎)
3) 轉去都會商場的新舖 (但我都未見過, 佢又未交吉, 都唔都時點樣)

仲有得揀中環既, 但, 點會揀到過海咁遠.....

佢話下星期二, 三會confirm 續唔續約喎....唉, 到時再打去問下啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()