close
先報告一下搞結婚的進度

其實由去年買左樓開始
oscar 的父母開始不停地催促我們快d 結婚
其實我覺得快左少少
雖然拍得耐

唔代表拍得耐要快d 結
買左樓
亦唔代表等如要結婚
不過, 我亦唔係好抗拒
只要搞得好好睇睇, 都ok

去年, 其實擇左2次日子
一開始, 我地答應結婚的時候
他父母就擇了個日子
係今年11月....
當時, 大約是去年11月吧
約有1年時間

11月是結婚的旺季
仲要係星期六
心儀的地方都無晒位
然後, 他父母話再遲一年都ok
跟住
我地又擇日于
擇了明年的11月尾
又再開始搵酒樓
不過, 不是價錢問題, 就是酒樓問題 (過大, 或場地不夠靚)
最後的結果, 係諗住唔搞住
遲d, 再儲多d 錢先
因為當時剛買樓
d 錢都要留來裝修

到今年8月, 也父母又再舊事重提
因為當時剛好拿了結婚相
仲話不如今年11月.....
嘩, 得個3個月, 搞得d 乜
跟住
本來話, 咁揀返明年11月囉
但又話太遲....想早d
想明年初....年初, 和年尾, 差幾遠呢
but anyway
又再擇日子
年頭
頗大問題
正月十五前不ok
農曆2月, 他媽媽生日, 不ok
農曆4月, 我媽媽生日, 不ok
新曆4月, 清明, 約是農曆3月, 又不ok
農曆5月, 新曆6月,6月新娘不ok
農曆6月, 6月新娘不ok
結果....只可以揀正月15以後, 農曆2月前......
有無咁難揀呀.....

最後, 就揀左2月20日

未有日子之前, 己開始睇酒樓
要約20圍可以包場
不能太貴
地點不能太差
場地不能太差
不能過海
都搵左好多間架
9 月頭揀中左, 但, 個時仲未有日子

到今個星期中
我dad 終於揀左個正月十五到正月尾的好日子
就係2月20日啦
跟住就立即打去酒樓hold 位

星期五,
打去book 化裝師 (去年做伴娘時都化得幾靚, 又細心, 明知自己無乜時間去搵人試裝, 快快手book 左算)
跟住, 又打去比婚紗desginer jenny 到約時間睇衫

星期六晚, 去jenny 到睇完d 超閃婚紗同晚裝後, 己決定係jenny 到租, 又搞掂一樣野

星期日, 去酒樓落訂, 拎埋印帖form, 最重要一樣又搞掂

星期一, book 埋當日攝影, 攝錄,

到呢個時間, 最貴, 最花時間的大項目就搞好啦~~~~

剩下的, 是比較散的項目....
雖然不太花精神

也不能做少.....


arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()