close
書展的時候
買了2本旅遊書
分別係東京新郊和日本東北

呢幾日先得閒睇呢2本書
開始諗下下次去邊
哈哈
剛剛去完日本回來時話下話要去其他地方
但心思思又係鐘情日本

東北d 景點太遠, 又散
若唔駕車, 好多地方去唔到, 太麻煩
10日內好難玩得盡興
東北, 留返遲d 先

跟住睇東京近郊
箱根和伊豆比較方便, 離東京又近, 最尾1-2日可以留在東京食食玩玩買買
而伊豆景點比較多, 又比箱根吸引多dd

而立山黑部
我是完完全全被風景吸引
但要睇下下次係幾時去
當然最快都係明年啦, 今年去左2次旅行, 乜都夠啦
如果係紅葉季節的話, 我一定會揀立山黑部, 唔駛諗
但, 11月要拎假頗困難, 比較易拎係10月頭, 又或者中秋呢d連假

oscar 話想行富士山.....要夏天喎.....若是夏天去旅行, 我又會想去北海道睇花田囉
但, 無論如何, 我想唔想冬天去.....冬天去左2次啦, 想搵次有d 花花草草咁....

今次, 去7日都差不多架啦
睇下風景, 浸返一晩溫泉
食下我最愛的壽司, 烏冬,
簡直係大享受


無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()