close
又到返學既日子
仲撞正奧運開幕
如果唔駛返學
我一定要留家睇架~~~~

因要返學, 無法啦

因為好多同事都早一點放工, 話要回家睇奧運
所以我都早少少走
去到學校, 早左半個鐘
無所謂啦
咪溫下書囉
反正
我仲未背熟五十音呀
大約背左一半左右咋....

8點鐘, 得3個人返到
過多幾分鐘
又多一個人返
一共得4個人咋
真係小小班教學

一開始
先再讀一下五十音, 仲有濁音, 半濁半, 拗音等
跟住每人出去寫2行五十音
老師話睇下我地寫得0岩唔0岩, 尤其d 筆順喎
跟住仲有寫拗音添

寫完之後, 又再讀返上次教個幾句
我個人覺得, 頭呢個鐘比較悶,
因為不停咁講返上一堂己教過的

之後既下半堂, 終於教新野啦

先教左第一句句形
就係
xxx は yyy です
意思係
xxx 係 yyy


私はチンです

私 = 我
チン = chin = 陳

成句呢就係 : 我是陳 啦....
讀音係
watashi ha chin desu
老師仲話, は 雖然讀 ha, 但用於助詞時, 是讀wa 的
故, 正確的讀音就係
watashi wa chin desu
哈哈

因為人少少
故, 老師教了每個人的姓點讀添

李 = リ , 讀音係 RI, 即係LI, 因為日本沒有R 音嘛
周 = シュ , 讀音係 JU, 唔係似的

因為有2個人姓陳呢, 故只教了3個姓咋.....

之後
就教了一些生活用語
ハンバーガーはいくらですか = 漢堡飽多少錢呀
200円です = 200日元
ハンバーガーと コーヒー をください = 漢堡飽 +咖啡
はい = 是的
いくらですか = 多少錢呀
350円です = 350日元

呵呵, 係咪好簡單呢
ハンバーガー = 漢堡飽, 讀音係 HABAGA, 同英文差不多呢
コーヒー = 咖啡, 讀音係 KO HI, 有DD 似COFFEE 架

仲教左以下食物添
サンドイッチ = 三文治, 讀音係sa n do i tsu chi, 讀音好似 "生多一次" 架
アイスクリーム = 雪糕, 讀音係 a i su ku ra mu, 讀音好似ice cream 的
カレー = 咖哩, 讀音係 ka re
スパゲツテイ = 意粉, 讀音係 su pa de su te i, 和英文十分接近
ラーメン = 拉麵, 讀音係 ra me, 咪即係拉麵囉
サラダ =  沙拉, 讀音係sa ra da
うどん = u do n, 即係烏冬....
そば = so ba,  簥麥麵
定食 (ていしょく), 唔駛解啦, 讀音係 te i shi yo ku
紅茶 (こうちゃ), 讀音係 ko u cha
牛乳 (ぎゅうにゅう), 讀音, 頗難, gyu u nyu u
コ-ラ = 氣水, 讀音係 ko ra
ジュース = 果汁, 讀音係 ju su
水 (みず)= 讀音係 mi su

若某東西是由外國傳入的, 便會用片假名, 如漢堡包, 若是本身有的, 如水, 便用平假名啦

最後, 仲教左數目字添, 同一個數字, 可能有2種讀音, 如0, 4, 7, 9 咁, 要記住咩時候用邊個讀音呢

0 ゼロ / れん
一 いち
二 に
三 さん
四 よん  / し
五 ご
六 ろく
七 なな / しち
八 はち
九 きゅう /く
十 じゅう
一百 ひゃく
一千 せん / いつせん
一萬 いちまん

p.s. d 日文字, 我係用window 的內置日文輸入法打的, 但我唔識打細字呀, 有無人識得, 可以話我知點打呀
如 我打yo, 會出よ, 但ょ 呢個小小的, 應該打乜呢? 搞到每次打小字, 我都要開個soft keyboard 出來
 







無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()