close

昨晚放工後, 先出太子報日文班
終於報左名啦
其實我話學話學,
大大話話都講左成年
去年都有上網研究一下
最後又不了了之


今年最終都決定去學下
一來, 放工都幾無聊
二來, 又真係想學下


報完名, 仲有教科書添, 初級 I, 好耐無讀過書啦
要比心機
OSCAR 話, 若我考試及格
會比返一半學費比我呀
(哈哈, 太好了, 更加要比心機)


跟住行去朗豪坊
原來由太子行去都幾遠
第日放左學
應該都係地鐵加火車會方便D


諗住買明天4點左右既BAT MAN
點知.....
由3點幾到8點幾都勁FULL
最後買7點, 最後一行既最邊邊位
昨天先可以買飛, 我都己經即日去買
點知都咁FULL
可能係D 學生放晒假, 一早買晒飛
下次, 都係比多少少, 上網買算了


買完飛
就去我最愛的峰壽司拎飛
本來想係隔離的7仔買本雜誌
點知竟然執笠了


奇景
在我地之前十多張飛, 有班人竟然有成9個人, 係咁細既壽司店,
第一次見咁多人等咋
最後, 到我地入座, 佢地都未有位
因為要把幾張細枱留給他們一齊坐


但,
今次有點失望
海膽賣晒呀
9點之嘛, 都唔係好夜0者
上次係和花亭又食唔到
今次又食唔到
好失望~~~~~


不過呢, 吞拿魚腩 同 三文魚子都好好味
果然係我最愛既壽司店

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()