close


Free Graphics - MySpace/Xanga/Friendster


 


好耐好耐無食過壽司....


有幾耐呢


有無一個月?


台灣回來後有沒食過呢...?


無乜印像,


失憶症發作....



Free Graphics - MySpace/Xanga/Friendster


講返正題


話說星期五晚食唔到壽司


搞到我今日勁想食


本來呢


我想出沙田食峰壽司架


好掛住魚腩盛


但oscar 嫌遠


好唔高興


有幾遠0者


幾個火車站之嘛


 


明明搬屋前話過


唔會因為搬得遠


要我星期六日呆在家架......


好唔開心呀


 


最後, 退而求其次


去上水食和花亭


 


第一次去和花亭係幾時


己經唔係好記得


不過記得係尖咀海港城


要排好耐.....


好好味


 


跟住呢, 知道太子都有, 又方便


就經常食


有幾經常??


大約是2星期一次吧


 


不過


自從食過峰


又覺得峰好味d


 


又離題了....


希望不會有人睇到咁耐都未入正題而close 左個ie吧....


 


點解今次會失望呢


1) 無海膽呀~~~~ 搞錯呀, 我地8點食都無晒, 好似上次都係咁, 上水分店無人食海膽架咩.....???


2) 三文魚子好少呀~~~ 鳴~~~ 我好鐘意架, 平日d 三文魚子應該係多到見唔到飯架, 今次, d 三文魚子數得出.....太少了


3) 吞拿魚腩好貴.... 其實一早都知....但, 45蚊一舊, 係咪貴左少少呢, 峰都係35之嘛....


4) 就是因為無得去峰......


 


下次


可以的話


我都係會去峰的


雖然每次最少排半個鐘至一小時


但我食得好開心呀~~~~


 


希望8月頭再去食



Free Graphics - MySpace/Xanga/Friendster


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()